איך לעבור למשרד החדש בחמישה שלבים קלים ופשוטים

כל עסק שיש לו משרד יודע כי המשרד הוא למעשה הלב הפועם של העסק ממנו מתנהל העסק ושם נמצא כל הציוד האלקטרוני המשרדי כדי לנהל את העסק. המשרד למעשה הוא חלק אסטרטגי בניהול עסק משרד יפה ומסודר נותן הרגשה טובה ללקוח ומשדר אמינות ורצינות של העסק לעומת משרד מבולגן ולא מסודר שמראה על אי סדר בעסק. למעשה המשרד הוא הכרטיס ביקור של העסק.

כאשר מתכננים לעבור משרד מכל מיני סיבות שיהיו אם צריכים מקום יותר גדול או שנגמרה השכירות או שמחפשים מקום יפה ומסודר יותר. המעבר של משרד דורש מאיתנו הרבה כוחות ותשומת לב לפרטים  הכי הקטנים כדי שלאחר ההעברה נוכל להעמיד את העסק בזמן הכי קצר בחזרה על הרגליים.

אריזת ציוד משרדי
אריזת ציוד משרדי

על מנת שהעברת המשרד והעסק יהיו קלים ונוחים הבאנו לפניכם כמה עצות איך לעבור למשרד החדש בצורה קלה ונוחה.

שלב ראשון אריזה על מנת שהמעבר יהיה קל ונוח יש צורך לארוז את כל הציוד של המשרד ארגון. אריזה נכונהתועיל בהמשך הדרך כאשר נגיע למשרד החדש.תוכלו להעזר באנשי מקצוע מיומנים באריזת תכולות של משרדים ודירות בכל מקרה גם אתם מבצעים את האריזה בכוחות עצמכם ארזו את כל הדברים החשובים ביותר עבור העסק כאלו שאתם יודעים שתהיו חייבים להשתמש בהם מיד עם כניסתכם למשרד החדש וסמנו אותם כחשובים ביותר ואילו את הדברים שאתם יודעים שלא תצטרכו להשתמש בהם לפחות בחודש הראשון סמנו כפחות חשובים כך כאשר תגיעו למשרד החדש לא תבזבזו זמן יקר כדי למצוא את הדברים החיוניים ואילו את הדברים הפחות חיוניים תוכלו לאחסן אותם בשלב יותר מאוחר לאחר שכבר תתמקמו במשרד החדש.

שלב שני קבעו מועד נוח מבחינת העסק עם חברת ההובלות כדי שיהיה לכם את הזמן להתארגן בתוך המשרד החדש חשוב לבחור חברת הובלות מקצועית ואמינה מתוך שלל חברות ההובלה המוצעות בשוק. העברת משרד אינה מתאימה לכל חברת הובלות, זמן שווה כסף ולכן דיוק ותזמון מדויק של חברת ההובלות קריטית ביותר כאשר מדובר על עסק כל יום שיכול להתפספס שווה כסף שאותו אתם לא רוצים לאבד,  לכן חפשו היטב וקבלו המלצות על חברה המבצעת הובלה למשרדים ולעסקים וקיבעו איתה מועד להעברה כבר מבעוד מועד לא לחכות לרגע האחרון כדי שלא לקחת סיכונים מיותרים.

אריזה של משרד
אריזה של משרד

שלב שלישי דאגו לקבוע מועד ביצוע העברת משרד לכל קווי הטלפון וקווי האינטרנט יום או יומיים לפני מועד ההעברה עצמה כך מיד שתיכנסו למשרד כבר תוכלו להתחבר לטלפון ולאינטרנט.

שלב רביעי כאשר מגיעים יחד עם המובילים אל המשרד החדש דאגו להדריך את הסבלים היכן להניח כל ארגז ולאיזה חדר הוא שיך כך תחסכו זמן יקר בחיפוש אחר ארגזים ותוכלו ישירות להתחיל לעבוד עם הציוד המתאים עבור כל חדר.

שלב חמישי ואחרון לסדר את המשרד החדש בצורה מזמינה ונעימה לעין כדי שגם הלקוחות ירגישו בנוח במשרד החדש שלכם.

About the author

דילוג לתוכן